Wednesday, March 7, 2012

Pengalaman direban ayam


1:48 AM |


Salam sahabat semua.wah sudah lama saya tidak berhubung di laman ini,saya bukan ape,bizi jaga ayam budak kerja tak ada lah.hahaha.seminggu jgk tido dengan ayam,huhu,dahsyat tuuu,,tp mang best lah,tambah-tambah musim hujan kan 2 hari hujan tak henti-henti turun taw,habis banjir nasib baik tempat ayam ok tak naik air taw,huhu.tp ayam murung hahaha
 beselah sejuk.saya tak bukak pown kanvas,biar dorang rasa suam-suam ckit hahaha.tp yang best tu saya dah bagi dedak baru.buatan bumiputera,wah hebat betul lah,hahahaha ayam cepat besar dan aggresive tuu, x hairan lah ayam yang toke dedak ni besar-besar tu,hihi,
selepas bagi dedak baru saya tengok ayam saya kuat makan tp boleh tahan lap[ar dan yang best tu ayam saya cepat jgk besar tuuu. hahahaah.naak tgk dedak baru tu nanti saya letak gambar k. bahan-bahan die sama jgk tp lebih bgus lah,hahaha
bukan senag taw nak dapat dedak tu hahahaha
 nak? jumpa saya lah...kan ada no hahahaha


0 comments:

Post a Comment

Malaysia Cheap Web Hosting
Malaysia Cheap Web Hosting